Analýza spokojenosti klientů s výkonem Úřadu práce ve Zlíně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti klientů s výkonem Úřadu práce ve Zlíně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti klientů s výkonem Úřadu práce ve Zlíně
Autor: Tomečková, Petra
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti klientů s výkonem úřadu práce ve Zlíně a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se člení do pěti kapitol. První kapitola je zaměřena na správu zaměstnanosti. Další kapitola popisuje působnost úřadů práce. Obsahem třetí kapitoly jsou specifika povolání pracovníků ve státní sféře. Ve čtvrté části je popsána spokojenost klienta úřadu práce a poslední pátá část se věnuje kritériím hodnocení veřejné správy. Praktická část zjišťuje míru spokojenosti klientů s poskytovanými službami a prostředím Úřadu práce ve Zlíně ve vztahu k pohlaví, věku, vzdělání a délce evidence. Dále mapuje míru spokojenosti na vybraných odděleních. Zároveň vyhodnocuje, který z faktorů je pro spokojenost klienta rozhodující. V závěru práce jsou nastíněny konkrétní náměty a doporu-čení pro zvýšení spokojenosti klientů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15293
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 19285


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tomečková_2011_dp.pdf 3.918Mb PDF Zobrazit/otevřít
tomečková_2011_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
tomečková_2011_op.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet