Analýza spokojenosti zákazníků společnosti KOVOKON Popovice s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti KOVOKON Popovice s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků společnosti KOVOKON Popovice s.r.o.
Autor: Řešetková, Kateřina
Vedoucí: Mikuláštík, Milan
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků společnosti KOVOKON Popovice s.r.o. prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části byly vyjádřeny poznatky získané z odborné literatury zaměřené na management jakosti, zákazníky, jejich spokojenosti a na marketingový průzkum. V praktické části byla představena společnost a provedeno dotazníkové šetření, které jsem vyhodnotila a výsledky interpretovala.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15294
Datum: 2011-05-20
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 22108


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
řešetková_2011_bp.pdfZablokované 2.083Mb PDF
řešetková_2011_vp.doc 74.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
řešetková_2011_op.pdf 573.7Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet