Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace ČS OMV Badín

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace ČS OMV Badín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace ČS OMV Badín
Autor: Horváthová, Renáta
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Cílem bakalářské práce bylo zjistit a analyzovat spokojenost zákazníků restaurace ČS OMV Badín prostřednictvím dotazníkového šetření. V teoretické části byly zpracovány informace z oblasti spokojenosti zákazníků a marketingového výzkumu pomocí odborné literatury zabývající se danými oblastmi. Praktická část je zaměřena na konkrétní situaci podniku řešenou marketingovým výzku-mem. Byly zde analyzovány konkrétní údaje získané ve firmě dotazníkovým šetřením. Každý bod dotazníku byl vyhodnocen a v závěru byla firmě navrhnuta opatření, která by vedla ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15352
Datum: 2011-05-20
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 22548


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
horváthová_2011_bp.pdfZablokované 3.570Mb PDF
horváthová_2011_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
horváthová_2011_op.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet