Image společnosti Benzina, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Image společnosti Benzina, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Image společnosti Benzina, s.r.o.
Autor: Cachová, Marie
Vedoucí: Svoboda, Václav
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá mapováním a vývojem image společnosti Benzina, která v České republice provozuje nerozsáhlejší síť čerpacích stanic. Benzina působí na českém trhu od roku 1958 a za svou mnohaletou historii prošla mnoha vzestupy i pády. Z hlediska zkoumání image, a toho jak je vnímána veřejností, je zajímavým objektem. Teoretická část je věnovaná představení společnosti, její historii a aspektům trhu pohonných hmot. Dále jsou zde popsány pojmy jako image a corporate identity dostupné z literatury. Prakticko-analytická část se zabývá detailnějším rozborem činností Benziny, které nemalou měrou přispěly k formování její image. Součástí této kapitoly jsou také informace o konkurenci společnosti, rozbor rozsáhlé rekonstrukce čerpacích stanic a výsledky realizovaných vý-zkumů o image společnosti. Projektová část je věnována aktuálnímu průzkumu image spo-lečnosti, který předkládá současné vnímání firmy veřejností. Obsahem této kapitoly je i porovnání jednotlivých výzkumů a zhodnocení, jak velký vliv měla rekonstrukce čerpacích stanic na tuto značku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15385
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18509


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
cachová_2011_dp.pdf 3.045Mb PDF Zobrazit/otevřít
cachová_2011_vp.doc 125.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
cachová_2011_op.doc 128.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet