Zobrazení ženy v reklamě - kontroverzní české reklamy posledních dvou desetiletí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zobrazení ženy v reklamě - kontroverzní české reklamy posledních dvou desetiletí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zobrazení ženy v reklamě - kontroverzní české reklamy posledních dvou desetiletí
Autor: Janečková Moťková, Jitka
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na identifikaci stereotypních genderových reprezentací a kontroverzní zobrazení ženy ve vybraném vzorku české reklamy z let 1991 ? 2011. Cílem práce je odhalit genedrové stereotypy, které v tuzemské reklamě přetrvávají. Vzorek vybraných reklam, převážně billboardů, pochází z kauz Rady pro reklamu a soutěže Sexistické prasátečko. Spolu s dotazníkovým šetřením se vyhodnocení zaměřuje na hledání východisek a nových řešení pro tvorbu genderově korektních reklam. Jedním z řešení je i návrh internetové stránky o etických principech reklamy
URI: http://hdl.handle.net/10563/15443
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18528


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
janečková moťková_2011_dp.pdf 2.218Mb PDF Zobrazit/otevřít
janečková moťková_2011_vp.doc 116Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
janečková moťková_2011_op.doc 351Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet