Propagace církví v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Propagace církví v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Propagace církví v České republice
Autor: Martínek, Daniel
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá analýzou marketingových aktivit Diecéze ostravsko-opavské Církve římskokatolické a Olomoucké diecéze Církve československé husitské. V úvodu se zabývá vznikem křesťanství, jeho šířením na našem území, dějinným vývojem církví a současným legislativním vztahem církví k našemu státu. Charakterizuje marketing služeb a jeho nekomerční sféru, jehož součástí jsou právě činnosti církve. Analyzuje sekundární data zahrnující informace o konkrétních diecézích a popisuje jejich marketingové aktivity ve městě Ostrava. Po vyhodnocení výzkumu v projektové části v závěru shrnuje poznatky a doporučuje, jaké marketingové nástroje zvolit pro konkrétní segmenty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15477
Datum: 2011-09-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18582


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
martínek_2011_dp.pdf 5.180Mb PDF Zobrazit/otevřít
martínek_2011_vp.doc 124Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
martínek_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet