Marketingový strategický plán firmy UNICARS CZ s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový strategický plán firmy UNICARS CZ s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový strategický plán firmy UNICARS CZ s.r.o.
Autor: Hlavicová, Radka
Vedoucí: Doležal, Dušan
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce s názvem Marketingový strategický plán firmy UNICARS CZ s.r.o. je návrh marketingového strategického plánu pro firmu, která působí na trhu jako autorizovaný prodejce nových vozů značky Citroën a Mitsubishi. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. V teoretické části jsou vypracovány poznatky z odborné literatury vztahující se k dané problematice. Teoretická část se zabývá pojmy marketing a strategický marketing, dále marketingovým strategickým plánováním a samotným marketingovým strategickým plánem. Obsahem praktické části je charakteristika společnosti a zhodnocení dosavadních marketingových aktivit firmy. Nechybí zde ani situační analýza a navržený marketingový strategický plán a jeho přínosy pro organizaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15546
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 20958


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hlavicová_2011_bp.pdf 46.77Mb PDF Zobrazit/otevřít
hlavicová_2011_vp.pdf 663.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
hlavicová_2011_op.pdf 833.2Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet