Analýza spokojenosti zákazníků firmy JAST Zlín vpo, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků firmy JAST Zlín vpo, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků firmy JAST Zlín vpo, s.r.o.
Autor: Hejmala, Oto
Vedoucí: Čapka, Pavel
Abstrakt: Hlavním cílem mé bakalářské práce je uskutečnit analýzu spokojenosti zákazníků firmy JAST Zlín vpo, s.r.o. a pokusit se navrhnout opatření ke zlepšení stávající situace. V první části práce je zpracována rešerše dostupných teoretických zdrojů týkajících se problematiky zákazníků, jejich spokojenosti a marketingového výzkumu. V druhé části práce je popsána charakteristika firmy a její činnost, dále analýza současného stavu spokojenosti zákazníků firmy JAST Zlín vpo, s.r.o. a následně uvedeny návrhy, jak tuto situaci zlepšit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15596
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 21239


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hejmala_2011_bp.pdf 4.716Mb PDF Zobrazit/otevřít
hejmala_2011_vp.pdf 832.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
hejmala_2011_op.pdf 849.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet