Analýza spokojenosti zákazníků firmy JAST Zlín vpo, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků firmy JAST Zlín vpo, s.r.o. |
Autor: |
Hejmala, Oto
|
Vedoucí: |
Čapka, Pavel
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem mé bakalářské práce je uskutečnit analýzu spokojenosti zákazníků firmy JAST Zlín vpo, s.r.o. a pokusit se navrhnout opatření ke zlepšení stávající situace. V první části práce je zpracována rešerše dostupných teoretických zdrojů týkajících se problematiky zákazníků, jejich spokojenosti a marketingového výzkumu. V druhé části práce je popsána charakteristika firmy a její činnost, dále analýza současného stavu spokojenosti zákazníků firmy JAST Zlín vpo, s.r.o. a následně uvedeny návrhy, jak tuto situaci zlepšit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15596
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
21239
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet