Projekt marketingové komunikační strategie při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikační strategie při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikační strategie při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s.
Autor: Čuřillová, Ivana
Vedoucí: Kulhánek, Jaroslav
Abstrakt: Ve své diplomové práci s názvem Projekt marketingové komunikace při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s. navrhnu společnosti použít jednu ze tří variant marketingové komunikační strategie s obchodními partnery a se zákazníky. Nejprve ve své teoretické části objasním některé pojmy z marketingové komunikace, které s touto prací souvisí. V praktické části představím nejdříve společnost MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s., dále uvedu dostupné možnosti marketingové komunikace, ze kterých později sestavím projekt marketingové komunikační strategie. Tento projekt rozdělím do tří různých variant, které sestavím z hlediska finanční náročnosti. Jednu z těchto variant společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s. doporučím použít při změně názvu na ATEL ENERGETIKA ZLÍN, s.r.o., která se uskuteční v souvislosti se změnou vlastníka této společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1577
Datum: 2006-05-09
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 3617


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
čuřillová_2006_dp.pdfZablokované 882.2Kb PDF
čuřillová_2006_vp.doc 41Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
čuřillová_2006_op.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet