Postavení IT produktů značky dané společnosti na trhu ČR

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Postavení IT produktů značky dané společnosti na trhu ČR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Postavení IT produktů značky dané společnosti na trhu ČR
Autor: Robešová, Jana Klingová
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Práce je zaměřena na stanovení pozice značky konkrétního produktu na B2B trhu. Jejím cílem je zmapovat postavení značky v rámci konkurence na trhu B2B v oblasti distribučních článků.Zaměřuje se na vnímání hodnoty značky, na loajalitu a spokojenost zákazníků z pohledu prodejců distribučních článků, kteří se významně podílejí na utváření image značky na trhu.V praktické části je obsažena analýza prostředí konkrétní společnosti z hlediska postavení značky na trhu a její pozice v povědomí zástupců distribučních firem v porovnání s filozofií firmy a positioningem značky. Součástí vyhodnocení práce jsou doporučované změny marketingové komunikace směrem k dané cílové skupině.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15784
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18690


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
robešová_2011_bp.pdf 1.830Mb PDF Zobrazit/otevřít
robešová_2011_vp.zip 66.80Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
robešová_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet