Příběh a jeho využití v propagačním textu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Příběh a jeho využití v propagačním textu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Příběh a jeho využití v propagačním textu
Autor: Adámková, Lenka
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je potvrzení nebo vyvrácení hypotéz, zda obsahují propagační texty s příběhem jasné a srozumitelné sdělení pro spotřebitele, mají propagační texty s příběhem dostatečnou účinnost k tomu, aby vyvolaly silný zájem spotřebitele vedoucí ke koupi produktu? Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část práce se věnuje historii vzniku příběhu, zařazení příběhu jako literárního žánru a tvorbě propagačních příběhů. Praktická část analyzuje konkrétní tvorbu propagačních textů s příběhem, ty jsou následně srovnávány s výsledky výzkumné sondy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15807
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18678


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
adámková_2011_bp.pdf 1.716Mb PDF Zobrazit/otevřít
adámková_2011_vp.doc 116Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
adámková_2011_op.doc 122Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet