Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě
Autor: Dobšíčková, Zuzana
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: V posledních letech vzrůstá rezistence spotřebitelů vůči reklamním sdělením, která jsou podávána tradiční masovou formou. Z výzkumů vyplývá, že až 70 % nákupních rozhodnutí je učiněno přímo na prodejní ploše. K tomu, aby toto rozhodnutí bylo věnováno výrobku, který chceme, je potřeba zákazníka správně oslovit. Důležitý komunikačním prvkem jsou proto POP materiály, které dokážou podnítit zákazníkovu zvědavost a dát mu dostatek informací, aby se mohl o nákupu daného výrobku jednoduše rozhodnout. V České republice je oblast in-store komunikace stále na vzestupu. Je to však růst pozvolný nejenom po stránce finanční, ale také obsahové. Mnoho výrobců dosud neumí své výrobky propagovat koncepčním způsobem, který využívá synergie marketingových nástrojů. Teoretická část práce dává podklad ke všem možnostem využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě. Praktická část pak analyzuje současný stav in-store komunikace v ČR po-mocí výzkumů organizace POPAI CE a vlastního pozorování kampaně v jednotlivých ma-loobchodních jednotkách. Na základě výsledků analýzy se snaží dát návrhy efektivního řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15833
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18740


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dobšíčková_2011_bp.pdf 3.322Mb PDF Zobrazit/otevřít
dobšíčková_2011_vp.doc 124Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dobšíčková_2011_op.doc 129.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet