Rozvoj čtenářských dovedností žáků mladšího školního věku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rozvoj čtenářských dovedností žáků mladšího školního věku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rozvoj čtenářských dovedností žáků mladšího školního věku
Autor: Koňařová, Marika
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Tato diplomová práce je zamerena na problematiku ctenárské gramotnosti, zejména na oblast porozumení textu. V teoretické cásti se zabývám pojmem ctenárská gramotnost a pojmy s ním souvisejícími. Dále se zameruji na historii ctení a jeho ruzné podoby, na práci se ctením ve škole a doma, také na poruchy ctení a v neposlední rade jsem strucne popsala výsledky výzkumu ctenárské gramotnosti PIRLS ceských žáku základních škol z roku 2001. Praktická cást je tvorená akcním výzkumem, který byl zamerený na problematiku porozumení ctenému textu detí mladšího školního veku. Na základe výsledku výzkumu jsem se venovala tvorbe metodických listu, využívající vybrané ctenárské strategie, jež pomohou detem mladšího školního veku premýšlet o ctení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15864
Datum: 2011-04-28
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 19339


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
koňařová_2011_dp.pdf 2.205Mb PDF Zobrazit/otevřít
koňařová_2011_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
koňařová_2011_op.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet