Konkurenční prostředí a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Konkurenční prostředí a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci

Show full item record

No preview available
Title: Konkurenční prostředí a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci
Author: Ševčíková, Petra
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Předmětem této diplomové práce je navrhnout efektivní komunikaci pro subjekt podnikající v cestovním ruchu, konkrétně po restaurační zařízení hotelu Zámeček. Zaměřuje se na analýzu marketingového prostředí podniku, dále na analýzu konkurence, zákazníků a také je zde zhodnocen současný marketingový mix podniku. V neposlední řadě je provedena SWOT analýza, která shrnuje důležité poznatky, týkající se vnějšího a vnitřního prostředí hotelu. Na základě všech informací je navržen projekt pro efektivní komunikaci hotelové restaurace, který obsahuje propagační plán na zvolené období a další doporučení ke zlepšení stávající pozice restaurace, a tím i celého hotelového komplexu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15872
Date: 2011-04-20
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18611


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ševčíková_2011_dp.pdf 4.148Mb PDF View/Open
ševčíková_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
ševčíková_2011_op.doc 126Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account