Analýza marketingových komunikací realitní kanceláře Agentura Zvonek

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingových komunikací realitní kanceláře Agentura Zvonek

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingových komunikací realitní kanceláře Agentura Zvonek
Autor: Zvonek, Miroslav
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Cílem mé bakalářské práce je analýza marketingových komunikací v konkrétním existujícím subjektu, v realitní kanceláři Agentura Zvonek. Zaměřuji se na nejužívanější a nejvhodnější formy a prostředky marketingové komunikace realitní kanceláře. V analytické části své práce analyzuji stávající marketingovou komunikaci realitní kanceláře Agentura Zvonek ve Zlíně a navrhuji, jak ji zefektivnit a rozšířit o další formy a prostředky. Také jsem realizoval dotazníkové šetření trhu realit a známosti firmy Agentura Zvonek v místě její působnosti. V praktické části práce jsem navrhl plán komunikace firmy pro příští období.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1594
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 2658


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zvonek_2006_bp.pdfZablokované 1.366Mb PDF
zvonek_2006_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zvonek_2006_op.doc 70.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet