Marketing a propagace divadla

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing a propagace divadla

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing a propagace divadla
Autor: Přikrylová, Ema
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato bakalářská práce obsahuje teorii kulturního marketingu, jeho problémů a trendů. Ve druhé části analyzuje názory cílové skupiny zvané Generace X, konkrétně jejích zástupců žijících ve Zlíně a jeho okolí, kteří běžně nenavštěvují Městské divadlo Zlín. Zaměřuje se na jejich výroky o Městském divadle Zlín i o divadle obecně. Cílem práce je pomoci Měst-skému divadlu Zlín udělat z těchto lidí své návštěvníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15953
Datum: 2011-05-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18768


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
přikrylová_2011_bp.pdf 2.683Mb PDF Zobrazit/otevřít
přikrylová_2011_vp.doc 119Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
přikrylová_2011_op.doc 127Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet