Analýza filozofie podnikání jako služby veřejnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza filozofie podnikání jako služby veřejnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lešingrová, Romana
dc.contributor.author Biernát, Josef
dc.date.accessioned 2012-03-09T16:20:59Z
dc.date.available 2012-03-09T16:20:59Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16014
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o filozofii podnikání jako služby veřejnosti. Teoretická část je zaměřena na popis samotného podnikání a s ním spojených pojmů jako podnikatelská filozofie, cíle a motivace. Praktická část přináší analýzu využití filozofie podnikání jako služby veřejnosti ve firmě Baťa v první polovině dvacátého století. Praktická část také obsahuje výsledky dotazníkového průzkumu, který byl zaměřen na podnikatelskou filozofii a vnímání Baťovského odkazu u současných českých podnikatelů. Završením praktické části je identifikace důležitosti služby veřejnosti v dnešní době, po nichž následuje doporučení pro firmy a podnikatele, vyplývající z celé práce. cs
dc.format 91 s. (104 402 znaků). cs
dc.format.extent 3278879 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject filozofie podnikání cs
dc.subject podnikatelské cíle cs
dc.subject podnikatelská motivace cs
dc.subject zájmové skupiny cs
dc.subject Baťovský podnikatelský příklad cs
dc.subject služba veřejnosti cs
dc.subject business philosophy en
dc.subject business aims en
dc.subject business motivation en
dc.subject stakeholders en
dc.subject Bata's business example en
dc.subject the service to society en
dc.title Analýza filozofie podnikání jako služby veřejnosti cs
dc.title.alternative The Analysis of Business Philosophy as a Service to Society en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Popelka, Petr
dc.date.accepted 2011-06-06
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with business philosophy as a service to society. The theoretic section is focused on the description of the business itself and its related terms, e. g. the business philosophy, aims and the motivation. The analytic section introduces into the analysis of usage of business philosophy as a service to society in the Bata Shoe Company in the first half of the twentieth century. This analytic section also contains the results of a questionnaire survey which was concentrated on the business philosophy and perception of Bata?s heritage among present Czech entrepreneurs. The analytic section is completed by the identification of the importance of service to present society followed by recommendation to companies and entrepreneurs, which results from the thesis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22211
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
biernát_2011_bp.pdf 3.126Mb PDF View/Open
biernát_2011_vp.pdf 44.88Kb PDF View/Open
biernát_2011_op.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account