Projekt marketingového plánu firmy Čerpací stanice Kelčice s.r.o. při zavádění nového produktu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy Čerpací stanice Kelčice s.r.o. při zavádění nového produktu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu firmy Čerpací stanice Kelčice s.r.o. při zavádění nového produktu
Autor: Novotný, Vilém
Vedoucí: Bant, Jiří
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingový plán pro zavedení nového produktu na čerpací stanici. Vzhledem k snižujícím se prodejům a ukončování distribuce Specialu 91 byla firma nucena přistoupit k hledání vhodné náhrady za tento produkt. Teoretická část popisuje jednotlivé fáze marketingového plánování, jakož i jednotlivých analytických činností. V analytické části jsou zkoumány jednak vnitřní a vnější faktory a jednak i shrnutí vývoje trhu. Projektová část stanovuje na základě analýz jednotlivé kroky marketingového plánu a jeho realizace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16033
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 21928


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
novotný_2011_dp.pdfZablokované 4.265Mb PDF
novotný_2011_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
novotný_2011_op.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet