Děti jako cílová skupina mediální persvaze

DSpace Repository

Language: English čeština 

Děti jako cílová skupina mediální persvaze

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Vysloužilová, Alexandra
dc.date.accessioned 2012-03-09T19:47:30Z
dc.date.available 2012-03-09T19:47:30Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16254
dc.description.abstract Předmětem mé bakalářské práce v teoretické části je vývoj komunikace a její formy. Dále se v teoretické části zabývám regulací a samoregulací reklamy, hlavně pak ve vztahu k dětem. Poslední částí je vztah reklamy a dětí, segmentace dětí jako spotřebitelů a vliv dětí na nákupní rozhodování rodičů. V části praktické je popsán konkrétní marketingový výzkum, který byl vykonán formou dotazníkového šetření na vzorku dvou shodně velkých skupin. Jedna skupina osob reprezentuje rodiče/prarodiče a druhá skupina pak zastupuje bezdětnou populaci. cs
dc.format 65s. (70077 znaků) cs
dc.format.extent 2061119 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject regulace reklamy cs
dc.subject samoregulace reklamy cs
dc.subject děti cs
dc.subject mládež cs
dc.subject segmentace dětí cs
dc.subject nákupní rozhodování cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject communication en
dc.subject marketing communication en
dc.subject Advertising regulation and self-regulation en
dc.subject children en
dc.subject youth en
dc.subject segmentation of children en
dc.subject purchase decision making en
dc.subject questionnaire en
dc.subject research en
dc.title Děti jako cílová skupina mediální persvaze cs
dc.title.alternative Children as a Target Group of Media Persuasion en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2011-05-27
dc.description.abstract-translated The subject of my thesis in the theoretical part is the development of communication and its forms. Thereinafter the regulation and self-regulation of advertising is analysed in par-ticular in respect to children. In the last section of the theoretical past the relation of adver-tising and children, the segmentation of children as consumers and their influence in the purchase decision process is emphasised. In the practical part of this thesis the research, which was carried on the two sample groups is described. The research was accomplished using the questionnaires. The first sample group consisted of parents/grandparents. The second group represented childless community. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18730
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
vysloužilová_2011_bp.pdf 1.965Mb PDF View/Open
vysloužilová_2011_vp.doc 115.5Kb Microsoft Word View/Open
vysloužilová_2011_op.doc 120.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account