1. Teoretická část: Animace v počítačových hrách a jejich cílová skupina 2. Praktická část: Recycled, 2D kreslený film

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

1. Teoretická část: Animace v počítačových hrách a jejich cílová skupina 2. Praktická část: Recycled, 2D kreslený film

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: 1. Teoretická část: Animace v počítačových hrách a jejich cílová skupina 2. Praktická část: Recycled, 2D kreslený film
Autor: Bezděčka, Tomáš
Vedoucí: Gregor, Lukáš
Abstrakt: V této práci se věnuji tématu vývoje her od samotného počátku, jejich žánrům, způsobům zpracování a animaci v nich použité. Zabývám se také možným vývojem v budoucnosti, srovnávám kvalitu her s jejich filmovými adaptacemi a porovnávám zážitky z filmů s těmi herními.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16287
Datum: 2011-09-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav animace a audiovize
Studijní obor: Animovaná tvorba
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 18901


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bezděčka_2011_dp.pdf 7.413Mb PDF Zobrazit/otevřít
bezděčka_2011_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bezděčka_2011_op.doc 29Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet