Analýza spokojenosti klientů jazykové školy Amádeus

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti klientů jazykové školy Amádeus

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vránová, Šárka
dc.contributor.author Hejdová, Monika
dc.date.accessioned 2012-03-09T20:53:44Z
dc.date.available 2012-03-09T20:53:44Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16323
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá spokojeností klientů jazkové školy Amádeus, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou části. První část je část teoretická, která čerpá z oborných literárních zdrojů zaměřených na spokojenost zákazníka, jeho spotřebitelské chování a marketingový výzkum. V praktické části je proveden samotný průzkum spokojenosti pomocí dotazníkového šetření, dále také provedeno hodnocení výsledků výzkumu. V závěru jsem navrhla firmě doporučení vedoucí ke zvýšení spokojenosti klientů. cs
dc.format 69 s. (85 701 znaků) cs
dc.format.extent 1504216 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject customer's satisfaction en
dc.subject marketing research en
dc.subject quastionnaire en
dc.subject service marketing en
dc.title Analýza spokojenosti klientů jazykové školy Amádeus cs
dc.title.alternative Analysis of customer's satisfaction of Amadeus language school en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2011-06-06
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with customer's satisfaction of Amadeus language school. It is divided into two parts. First part, theoretical, itroduces literary knowledge focused on customer's satisfaction, his behaviour and marketing research. Second part, practical, deals with analysis of customer's satisfaction. As a source for this analysis are used questionnaires. The analysis of results has also been done. In conculsion, I suggested recommendation for improvement of customer's satisfaction. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 20957
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
hejdová_2011_bp.pdf 1.434Mb PDF View/Open
hejdová_2011_vp.pdf 830.1Kb PDF View/Open
hejdová_2011_op.pdf 823.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account