Návrh optimalizace e-marketingové komunikace obchodní divize Micos spol. s r. o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh optimalizace e-marketingové komunikace obchodní divize Micos spol. s r. o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh optimalizace e-marketingové komunikace obchodní divize Micos spol. s r. o.
Autor: Otáhalová, Ilona
Vedoucí: Malec, Jan
Abstrakt: Cílem mé bakalářské práce je navrhnout optimální e-marketingovou komunikaci obchodní divize firmy MICOS spol. s r.o. Teoretická část je zpracována na základě dostupné literatury a je zde vysvětlen vztah internetu a marketingu, rozebrán komunikační mix na internetu a dotazník jako součást marketingového výzkumu. V praktické části popisuji činnost firmy MICOS spol. s r.o., její největší konkurenty a rozebírám a hodnotím současný komunikační mix. Dále vyhodnocuji dotazník, který jsem zaslala 500 uživatelům e-shopu www.officesystem.cz, který společnost provozuje. Na závěr navrhuji doporučení, jak zlepšit e-marketingovou komunikaci ve firmě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16462
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 21257


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
otáhalová_2011_bp.pdf 1.444Mb PDF Zobrazit/otevřít
otáhalová_2011_vp.pdf 739.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
otáhalová_2011_op.pdf 881.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet