Analýza měření spokojenosti zákazníků ve společnosti ContiTrade Services s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza měření spokojenosti zákazníků ve společnosti ContiTrade Services s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza měření spokojenosti zákazníků ve společnosti ContiTrade Services s.r.o.
Autor: Ludvíková, Lucie
Vedoucí: Pančochová, Magda
Abstrakt: Cílem této práce je zjistit spokojenost zákazníků ve firmě ContiTrade Services s.r.o. Tato společnost provozuje největší českou síť pneu a autoservisů BestDrive. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V první části mé práce budou vysvětleny pojmy jako chování ku-pujících, kupní rozhodovací proces a marketingový výzkum. V druhé části mé práce bude proveden průzkum pomocí dotazníkového šetření. Na základě výsledků, které mi přinese toto šetření, bude navrženo doporučení, jak zvýšit spokojenost zákazníků firmy ContiTrade Services s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16544
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 20978


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ludvíková_2011_bp.pdf 1.820Mb PDF Zobrazit/otevřít
ludvíková_2011_vp.pdf 678.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
ludvíková_2011_op.pdf 809.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet