Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům ve firmě CA SENZA

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům ve firmě CA SENZA

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům ve firmě CA SENZA
Autor: Hudcová, Petra
Vedoucí: Masařová, Vanda
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá zdokonalením marketingového mixu služeb zákazníků v cestovní agentuře SENZA. Práce je rozdělena na dvě základní části. V teoretické části jsou uvedena teoretická východiska pro část praktickou. V praktické části jsem analyzovala současný stav marketingového mixu služeb. Na základě této analýzy jsem navrhla doporučení pro zlepšení marketingového mixu služeb, která by mohla zvýšit konkurenceschopnost firmy na trhu. Navrhuje rozšíření produktu, cenovou diferenciaci, sponzoring, návrh na zefektivnění komunikačního mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1661
Datum: 2005-12-09
Dostupnost: Práce není přístupná
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 2501


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hudcová_2006_bp.pdfZablokované 257.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
hudcová_2006_vp.pdf 327.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
hudcová_2006_op.pdf 257.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet