Apel strachu v reklamní kampani

DSpace Repository

Language: English čeština 

Apel strachu v reklamní kampani

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Garlíková, Pavla
dc.date.accessioned 2012-03-10T00:37:15Z
dc.date.available 2012-03-10T00:37:15Z
dc.date.issued 2011-04-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16653
dc.description.abstract Teoretická část práce se zabývá zmapováním psychologického působení reklamy na člověka a užitím emocionálních apelů, zejména apelu strachu, na příjemce reklamního sdělení. Praktická část představuje několik oblastí produktové reklamy, v nichž je apel strachu využíván, a tyto jsou doplněny ukázkou reklamní kampaně. Výsledky dotazníkového šetření prezentují vnímání těchto kampaní veřejností. Část práce je věnována sociální reklamě z oblasti bezpečnosti silničního provozu. Touto oblastí se zabývá také projektová část, která navrhuje změnu komunikace preventivní kampaně Drážní inspekce ČR vůči veřejnosti. cs
dc.format 97 s. cs
dc.format.extent 1853995 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Reklama cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject psychologie reklamy cs
dc.subject emocionální apely cs
dc.subject apel strachu cs
dc.subject bezpečnost provozu cs
dc.subject Advertising en
dc.subject social advertising en
dc.subject psychology of advertising en
dc.subject emotional appeals en
dc.subject fear appeal en
dc.subject road safety en
dc.title Apel strachu v reklamní kampani cs
dc.title.alternative Fear Appeals in Advertising Campaign en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated The theoretical part deals with the mapping of the psychological effect of advertising on human being and using emotional appeals, especially fear appel on the recipient of advertising messages. The practical part presents several areas of product advertising, in which fear appeal is used, and these are accompanied by an advertising campaign. The results of the survey represent the public perception of these campaigns. Part of this work is dedicated to social advertising in the area of road safety. This area covers part of the project, which proposes to change the preventive communication campaign of Railway Inspectorate of the Czech Republic to the public. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18520
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
garlíková_2011_dp.pdf 1.768Mb PDF View/Open
garlíková_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open
garlíková_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account