Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
Autor: Volejníková, Veronika
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá vlivem interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy. Objasňuje pojem interní public relations, na čem je postaveno a jaké jsou jeho formy. Dále pak mapuje nové nástroje vnitřního PR a tendence v České republice. Velká kapitola je věnována programu Investors in People (organizuje agentura Czech Invest), který je zaměřen mimo jiné na analyzování a následné zlepšování interní komunikace ve středních a malých firmách.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1666
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2016
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2651


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
volejníková_2006_bp.pdfZablokované 389.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
volejníková_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
volejníková_2006_op.doc 68.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet