Moc a síla (anti)tabákové reklamy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Moc a síla (anti)tabákové reklamy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Moc a síla (anti)tabákové reklamy
Autor: Košařová, Karolína
Vedoucí: Vysekalová, Jitka
Abstrakt: Práce se v teoretické části zabývá teoretickými východisky komunikačního procesu a jeho aplikací na marketingové komunikace. Neopomíná důležitou roli znaků a symbolů v marketingové komunikaci a popisuje též významy obrazu, sloganu či barev. Zmiňuje se také krátce o psychologii spotřebitele jako cílové skupině, na kterou je zaměřena reklama analyzovaná v projektové části práce. Uvádí základní údaje vztahující se k problematice řešené v dalších částech práce. V praktické části popisuje a interpretuje data z průzkumů veřejného mínění ohledně postojů Čechů k reklamě (především k té kuřácké), dodává za-jímavé příklady žalob na tabákové výrobce ze Spojených států a v neposlední řadě uvádí jako background stručná fakta o kouření. V příloze je uveden dotazník, jehož výsledky budou v závěru práce doplňovat srovnávací analýzu. Následující projektová část obsahuje již zmíněnou srovnávací analýzu vybraných kampaní včetně obrazových příloh, verifikaci hypotéz a shrnutí dosažených poznatků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16698
Datum: 2011-04-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18539


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
košařová_2011_dp.pdf 2.392Mb PDF Zobrazit/otevřít
košařová_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
košařová_2011_op.doc 352Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet