Archetyp matky v reklamě z pohledu žen

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Archetyp matky v reklamě z pohledu žen

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Archetyp matky v reklamě z pohledu žen
Autor: Růžičková, Miroslava
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá pojmem archetyp matky ve smyslu pravzoru, společností a kulturou přejímaného modelu matky. Teoretická část práce mapuje situaci a proměny žen-matek na trhu práce, ve společnosti a v rodině. Nastiňuje přechody od konzervativních postojů po egalitární, snahy o emancipaci žen a společenské a ekonomické konflikty s tím spojené. Praktická část práce se zabývá prezentací matek v reklamě, rolemi a stereotypy. Následný výzkum je tvořen dvěma dotazníky. První z nich zkoumá asociace žen spojené s pravzorem matky, přejímané prvky chování a vliv archetypu v reklamách na jejich spotře-bitelské chování. Druhý dotazník se zabývá otázkou, do jaké míry ženy pravzor v reklamách vnímají a jaké jsou jejich postoje k těmto reklamám. Cílem práce je zjistit zda má archetyp v soudobých marketingových komunikacích své místo a jakým způsobem, či zda vůbec, ovlivňuje nákupní rozhodování cílové skupiny ? žen-matek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16705
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18718


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
růžičková_2011_bp.pdf 2.624Mb PDF Zobrazit/otevřít
růžičková_2011_vp.doc 118Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
růžičková_2011_op.doc 125Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet