Analýza image firmy zabývající se maloobchodním a velkoobchodním prodejem

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza image firmy zabývající se maloobchodním a velkoobchodním prodejem

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza image firmy zabývající se maloobchodním a velkoobchodním prodejem
Autor: Novák, Tomáš
Vedoucí: Sasínková, Martina
Abstrakt: Má bakalářská práce pojednává o analýze image firmy Autobaterie Novák, která se zabývá maloobchodním a velkoobchodním prodejem autobaterií. Teoretická část je zpracována z literárních zdrojů, které se týkají image firmy, firemní iden-tity, marketingu a péče o zákazníky. V praktické části je na základě marketingových analýz vyhodnocena image firmy jak z po-hledu zákazníků, tak z pohledu firmy a identifikovány její nedostatky. V závěru bakalářské práce jsou navrženy možné změny pro zlepšení celkového image firmy Autobaterie Novák.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16963
Datum: 2011-05-20
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 22302


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
novák_2011_bp.pdfZablokované 5.967Mb PDF
novák_2011_vp.doc 70Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
novák_2011_op.doc 70.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet