Analýza image firmy zabývající se maloobchodním a velkoobchodním prodejem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza image firmy zabývající se maloobchodním a velkoobchodním prodejem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sasínková, Martina
dc.contributor.author Novák, Tomáš
dc.date.accessioned 2012-03-10T04:29:50Z
dc.date.available 2012-03-10T04:29:50Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16963
dc.description.abstract Má bakalářská práce pojednává o analýze image firmy Autobaterie Novák, která se zabývá maloobchodním a velkoobchodním prodejem autobaterií. Teoretická část je zpracována z literárních zdrojů, které se týkají image firmy, firemní iden-tity, marketingu a péče o zákazníky. V praktické části je na základě marketingových analýz vyhodnocena image firmy jak z po-hledu zákazníků, tak z pohledu firmy a identifikovány její nedostatky. V závěru bakalářské práce jsou navrženy možné změny pro zlepšení celkového image firmy Autobaterie Novák. cs
dc.format 83 s. (79 506 znaků) cs
dc.format.extent 6257751 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject image cs
dc.subject corporate identity cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject analýza image cs
dc.subject firemní image cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject image en
dc.subject corporate identity en
dc.subject customer en
dc.subject image analysis en
dc.subject corporate image en
dc.subject marketing research en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza image firmy zabývající se maloobchodním a velkoobchodním prodejem cs
dc.title.alternative Image analysis of company engaged in retail and wholesale en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2011-06-08
dc.description.abstract-translated My bachelor work is dealing Image analysis of Autobaterie Novák, company which sells car batteries. The theoretical part of my bachelor work is based on literature which is focused on corpo-rate image, corporate identity, marketing and customer care. The practical part, based on marketing analysis, evaluates the corporate image from the perspective of customers and from the perspective of company. The practical part is also trying to identify the deficiencies of the corporate image. In the end of my work I would like to propose changes and recommendations to improve corporate image of Autobaterie Novák company. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22302
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
novák_2011_bp.pdfBlocked 5.967Mb PDF View/Open
novák_2011_vp.doc 70Kb Microsoft Word View/Open
novák_2011_op.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account