Význam public relations v integrované marketingové komunikaci a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů komunikace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Význam public relations v integrované marketingové komunikaci a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů komunikace |
Autor: |
Fekar, Zdeněk
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tématem této práce je význam public relations v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací. V teoretické části na základě literární rešerše hledám odbornou oporu pro realizaci marketingového průzkumu na dané téma. V praktické části analyzuji informace získané dotazníkovým šetřením mezi předními českými firmami a následně zjištěné skutečnosti diskutuji formou osobních rozhovorů s několika profesionály z oboru public relations. V projektové části využívám poznatky jak z teoretické, tak z analytické části a navrhuji efektivní model začlenění public relations do integrovaných marketingových komunikací včetně metody měření efektivity PR nástrojů s přihlédnutím k očekávaným trendům. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16981
|
Datum:
|
2011-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
18519
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet