Význam public relations v integrované marketingové komunikaci a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů komunikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Význam public relations v integrované marketingové komunikaci a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů komunikace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Význam public relations v integrované marketingové komunikaci a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů komunikace
Autor: Fekar, Zdeněk
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tématem této práce je význam public relations v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací. V teoretické části na základě literární rešerše hledám odbornou oporu pro realizaci marketingového průzkumu na dané téma. V praktické části analyzuji informace získané dotazníkovým šetřením mezi předními českými firmami a následně zjištěné skutečnosti diskutuji formou osobních rozhovorů s několika profesionály z oboru public relations. V projektové části využívám poznatky jak z teoretické, tak z analytické části a navrhuji efektivní model začlenění public relations do integrovaných marketingových komunikací včetně metody měření efektivity PR nástrojů s přihlédnutím k očekávaným trendům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16981
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 18519


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
fekar_2011_dp.pdf 3.360Mb PDF Zobrazit/otevřít
fekar_2011_vp.doc 124Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
fekar_2011_op.doc 127Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet