Komunikační mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let
Autor: Nečasová, Radka
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na cílovou skupinu matek s dětmi ve věku od narození do tří let. Hlavním cílem práce je nastavení optimálního komunikačního mixu pro tuto cílovou skupinu. V teoretické části se práce zabývá definováním cílové skupiny, zpracováním re-šerše literatury pojednávající o jednotlivých nástrojích komunikačního mixu a formulací silných a slabých stránek jednotlivých nástrojů směrem k vybrané cílové skupině. V praktické části zpracovává analýzu současného stavu komunikačních aktivit jednotlivých společností včetně praktických příkladů a formou průzkumné sondy zjišťuje postoje k jed-notlivým nástrojům komunikačního mixu u cílové skupiny. Na základě výsledků průzkum-né sondy a teoretických poznatků zpracovává v praktické části návrh komunikační strategie pro produkt určený dětem do tří let.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16984
Datum: 2011-05-09
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18709


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
nečasová_2011_bp.pdf 3.169Mb PDF Zobrazit/otevřít
nečasová_2011_vp.doc 116Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
nečasová_2011_op.doc 121.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet