Komunikační mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let |
Autor: |
Nečasová, Radka
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na cílovou skupinu matek s dětmi ve věku od narození do tří let. Hlavním cílem práce je nastavení optimálního komunikačního mixu pro tuto cílovou skupinu. V teoretické části se práce zabývá definováním cílové skupiny, zpracováním re-šerše literatury pojednávající o jednotlivých nástrojích komunikačního mixu a formulací silných a slabých stránek jednotlivých nástrojů směrem k vybrané cílové skupině. V praktické části zpracovává analýzu současného stavu komunikačních aktivit jednotlivých společností včetně praktických příkladů a formou průzkumné sondy zjišťuje postoje k jed-notlivým nástrojům komunikačního mixu u cílové skupiny. Na základě výsledků průzkum-né sondy a teoretických poznatků zpracovává v praktické části návrh komunikační strategie pro produkt určený dětem do tří let. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16984
|
Datum:
|
2011-05-09 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18709
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet