Komunikační mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let |
Author: |
Nečasová, Radka
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Bakalářská práce je zaměřena na cílovou skupinu matek s dětmi ve věku od narození do tří let. Hlavním cílem práce je nastavení optimálního komunikačního mixu pro tuto cílovou skupinu. V teoretické části se práce zabývá definováním cílové skupiny, zpracováním re-šerše literatury pojednávající o jednotlivých nástrojích komunikačního mixu a formulací silných a slabých stránek jednotlivých nástrojů směrem k vybrané cílové skupině. V praktické části zpracovává analýzu současného stavu komunikačních aktivit jednotlivých společností včetně praktických příkladů a formou průzkumné sondy zjišťuje postoje k jed-notlivým nástrojům komunikačního mixu u cílové skupiny. Na základě výsledků průzkum-né sondy a teoretických poznatků zpracovává v praktické části návrh komunikační strategie pro produkt určený dětem do tří let. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16984
|
Date:
|
2011-05-09 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
18709
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account