Význam marketingové komunikace FMK zaměřené na komerční sféru spolupráce s praxí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam marketingové komunikace FMK zaměřené na komerční sféru spolupráce s praxí

Show full item record

No preview available
Title: Význam marketingové komunikace FMK zaměřené na komerční sféru spolupráce s praxí
Author: Hrubá, Věra
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Cílem diplomové práce je zmapovat oblast komunikace a spolupráce akademické a ko-merční sféry a prozkoumat aspekty jejich vzájemné spolupráce. Teoretická část práce má za úkol prozkoumat ty oblasti problematiky vysokých škol, které s tématem spolupráce akademické a komerční sféry přímo souvisí nebo ji ovlivňují. Praktická část má si klade za cíl analýzu zjištěných skutečností, zároveň bude zkoumat postoj studentů fakulty k této problematice. Závěry zkoumání budou aplikovány na navržení možného řešení spolupráce s praxí pro Fakultu multimediálních komunikací UTB ve Zlíně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17151
Date: 2011-09-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 22903


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hrubá_2011_dp.pdf 1.864Mb PDF View/Open
hrubá_2011_vp.doc 127Kb Microsoft Word View/Open
hrubá_2011_op.doc 124.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account