Projekt uvedenia výrobkovej rady XY na slovenský trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt uvedenia výrobkovej rady XY na slovenský trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt uvedenia výrobkovej rady XY na slovenský trh
Autor: Hoštácky, Ondrej
Vedoucí: Taraba, Pavel
Abstrakt: Cieľom záverečnej práce je analýza súčasného stavu odvetvia s videotechnickým príslušenstvom na slovenskom trhu z pohľadu marketingu. Na základe takto získaných údajov z mikro a makro prostredia spotrebiteľského trhu, je navrhnutý projekt uvedenia výrobkovej rady spoločnosti Zacuto USA. V projektovej časti práce je spracovaná analýza nákladov a rizík spojených s úkonom uvádzania konkrétnej výrobkovej rady na nový trh. Výsledkom riešenia, na základe získaných poznatkov, je reálne východisko pre daný projekt s jeho následnou realizáciou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17234
Datum: 2011-08-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 21065


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hoštácky_2011_dp.pdf 1.913Mb PDF Zobrazit/otevřít
hoštácky_2011_vp.pdf 75.46Kb PDF Zobrazit/otevřít
hoštácky_2011_op.doc 181.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet