Jednotný korporátní design (CID) jako strategická součást integrovaných marketingových komunikací (IMC)

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Jednotný korporátní design (CID) jako strategická součást integrovaných marketingových komunikací (IMC)

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Jednotný korporátní design (CID) jako strategická součást integrovaných marketingových komunikací (IMC)
Autor: Kaláb, Dalibor
Vedoucí: Svoboda, Václav
Abstrakt: Proč byste se měli zajímat o to, jakým dojmem působí vaše firma nebo produkt? A jak dosáhnout toho, aby působili vždy a za každých okolností kompaktním a jednolitým dojmem? Je to vůbec důležité, anebo je to jen další výmysl znuděných kreativců z marke-tingu? Cílem této práce je provedení strategické marketingové analýzy a zhodnocení stáva-jící úrovně komunikace metodou Balanced Scorecard s cílem rozhodnout o tom, zda je nutné přistoupit ke změně stávající korporátní identity, případně jaké hlavní cíle stanovit pro tvorbu zcela nové korporátní identity. Součástí práce je nezbytný teoreticko-metodologický aparát zaměřující se především na postatu korporátního designu v kontextu korporátní identity. Praktická část práce je věnována zpracování strategické marketingové analýzy v prostředí konkrétní české orga-nizace. Práce obsahuje také projektovou část věnující se hodnocení úrovně korporátní iden-tity dané organizace metodou Balanced Scorecard. Tato práce je určena všem marketingovým manažerům, ředitelům anebo vlastníkům jej úspěšně získat a používat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17235
Datum: 2011-09-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 22895


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kaláb_2011_dp.pdf 4.824Mb PDF Zobrazit/otevřít
kaláb_2011_vp.doc 132Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kaláb_2011_op.doc 129.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet