Služby poskytované zákazníkům, jejich měření a vyhodnocování účinnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Služby poskytované zákazníkům, jejich měření a vyhodnocování účinnosti

Show full item record

No preview available
Title: Služby poskytované zákazníkům, jejich měření a vyhodnocování účinnosti
Author: Mališ, David
Advisor: Málek, Zdeněk
Abstract: Hlavním cílem bakalářské práce s názvem "Služby poskytované zákazníkům, měření a hodnocení efektivnosti" je analyzovat a vyhodnotit aktuální stav zákaznického servisu a předložit návrh na zvýšení kvality poskytovaných služeb. Teoretická část popisuje základní dělení zákaznického servisu a měřící metody. Praktická část je zaměřena na analýzu a zákaznického servisu Auto Pytela, s.r.o. Vyškov.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17248
Date: 2011-08-19
Availability: Bez omezení
Department: Ústav logistiky
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: C 20494


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mališ_2011_bp.pdf 2.023Mb PDF View/Open
mališ_2011_vp.pdf 49.46Kb PDF View/Open
mališ_2011_op.pdf 51.00Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account