Služby poskytované zákazníkům, jejich měření a vyhodnocování účinnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Služby poskytované zákazníkům, jejich měření a vyhodnocování účinnosti |
Author: |
Mališ, David
|
Advisor: |
Málek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Hlavním cílem bakalářské práce s názvem "Služby poskytované zákazníkům, měření a hodnocení efektivnosti" je analyzovat a vyhodnotit aktuální stav zákaznického servisu a předložit návrh na zvýšení kvality poskytovaných služeb. Teoretická část popisuje základní dělení zákaznického servisu a měřící metody. Praktická část je zaměřena na analýzu a zákaznického servisu Auto Pytela, s.r.o. Vyškov. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17248
|
Date:
|
2011-08-19 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav logistiky |
Discipline:
|
Logistika a management |
Grade for thesis and defense:
|
C
20494
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account