CRM project to improve the customer satisfaction in the company Semiconductor

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

CRM project to improve the customer satisfaction in the company Semiconductor

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: CRM project to improve the customer satisfaction in the company Semiconductor
Autor: Butok, Olena
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem diplomové práce je navrhnout zlepšení soucasného procesu zjištování spokojenosti zákazníku pomocí dotazníku ve firme Semiconductor. Ke zlepšení situace pomuže vlastní CRM projekt, a v jeho rámci vytvorení nového komplexního webového dotazníku, a tím také zvýšení spokojenosti, konkurencní výhody a loajality zákazníku. Diplomová práce je rozdelena na cást teoretickou a praktickou. Teoretická cást je venována rozboru literárních pramenu, týkajících se problematiky CRM, spokojenosti zákazníku a dotazníkum spokojenosti. Praktická cást je rozdelena na analytickou a projektovou cást. Analytická cást predstavuje spolecnost Semiconductor a hodnotí soucasný stav zákaznického servisu a existujících dotazníku, merících spokojenost zákazníku, a podmínky pro zavedení nového dotazníku. Projektová cást je zamerena na vypracování komplexního dotazníku spokojenosti, vycísluje náklady a analyzuje rizika, která ohrožují projekt.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17262
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 21393


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
butok_2011_dp.pdfZablokované 2.947Mb PDF
butok_2011_vp.zip 26.24Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
butok_2011_op.zip 73.05Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet