Analýza nákupního chování a vnímání inzerce čtenáři Valašského deníku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza nákupního chování a vnímání inzerce čtenáři Valašského deníku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza nákupního chování a vnímání inzerce čtenáři Valašského deníku
Autor: Kopecká, Petra
Vedoucí: Drábková, Martina
Abstrakt: Předkládaná bakalářská práce se věnuje problematice inzerce v regionálním tisku. Tato práce popisuje několik inzertních médií a jejich výhody a nevýhody. Pozornost je také věnována jednotlivým cílovým skupinám a segmentaci trhu. Podává přehled o modelu nákupního chování spotřebitelů. V praktické části je proveden dotazníkový průzkum. Dotazník zjišťoval nákupní chování respondentů a vliv inzerce na jejich nákupy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17290
Datum: 2011-08-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 22104


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kopecká_2011_bp.pdf 4.771Mb PDF Zobrazit/otevřít
kopecká_2011_vp.doc 69.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kopecká_2011_op.doc 70.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet