Projekt marketingového plánu firmy Plastkon product s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy Plastkon product s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu firmy Plastkon product s.r.o.
Autor: Lašáková, Lenka
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout projekt marketingového plánu firmy Plastkon product s.r.o. Práce se skládá ze tří částí: teoretické, analytické a projektové části. V první části jsou popsány teoretické poznatky nutné pro vypracování marketingového plánu s ohledem na malé a střední podniky. V praktické části je vypracována marketingová situační analýza (PESTE analýza, Porterův model, GE a BCG matice, analýza vnitřního mikroprostředí firmy). Poznatky jsou shrnuty ve SWOT analýze. V projektové části je vypracován marketingový plán, který vychází z předcházejících analýz. V marketingovém plánu jsou stanoveny cíle a strategie, které jsou poté podrobněji rozpracovány do akčních programů. Plán dále zahrnuje časový harmonogram, rozpočet, systém měření a kontroly a rizika spojená s realizací projektu. Na závěr jsou uvedeny přínosy marketingového plánu pro firmu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17335
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 21081


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lašáková_2011_dp.pdfZablokované 3.624Mb PDF
lašáková_2011_vp.doc 73Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lašáková_2011_op.doc 73.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet