Vymezení optimální komunikační strategie mezi učitelem a žáky na střední škole

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vymezení optimální komunikační strategie mezi učitelem a žáky na střední škole

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vymezení optimální komunikační strategie mezi učitelem a žáky na střední škole
Autor: Horáková, Soňa
Vedoucí: Opatrný, Pavel
Abstrakt: Předmětem mé bakalářské práce je strategie komunikace mezi učitelem a žákem. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmů z oblasti obecné a pedagogické komunikace. Praktická část práce je zaměřena na výzkum komunikace mezi učitelem a žákem na Střední škole - Centrum odborné přípravy technické Kroměříž. Kvantitativní výzkum byl realizován metodou dotazníkového šetření jak u žáků, tak u učitelů teoretické výuky. Závěrečné zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich následné analýzy a interpretace, je doplněno o sumarizační shrnutí a doporučení pro praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17376
Datum: 2011-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Učitelství odborných předmětů pro SŠ
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18963


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
horáková_2011_bp.pdf 1.303Mb PDF Zobrazit/otevřít
horáková_2011_vp.zip 15.14Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
horáková_2011_op.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet