Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace
Autor: Slobodová, Zuzana
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Teoretická část této práce se zabývá vymezením pojmu public relations. Popisuje odlišné přístupy k teorii vztahů s veřejností a zaměřuje se na popis jednotlivých nástrojů PR. Pojednává také o možných metodách měření efektivity PR aktivit. Praktická část vychází z teoretických poznatků zpracovaných v úvodní části práce. Je zaměřena na celkovou analýzu PR aktivit společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. s užším zaměřením na efektivitu media relations, která je zkoumána pomocí mediální analýzy. Na základě zjištěných výsledků se pokouší navrhnout budoucí rozvoj PR aktivit jako efektivního nástroje marketingových komunikací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17392
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18773


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
slobodová_2011_bp.pdf 1.675Mb PDF Zobrazit/otevřít
slobodová_2011_vp.doc 123Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
slobodová_2011_op.zip 84.02Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet