Analýza firmy Houseboard pro zefektivnění internetového obchodování

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza firmy Houseboard pro zefektivnění internetového obchodování

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza firmy Houseboard pro zefektivnění internetového obchodování
Autor: Cieślarová, Olga
Vedoucí: Závodná, Lucie Sára
Abstrakt: Téma bakalářské práce postihuje analýzu firmy Houseboard pro zefektivnění internetového obchodování dané firmy. V teoretické části je zpracována historie internetu obecně a rozvoj internetu v České repub-lice. Práce také sleduje vliv internetu na marketing. Část teorie je zaměřena na marketin-gový mix přizpůsobený podmínkám internetu, zahrnuje také otázku internetového prodeje a poskytuje pohled na fungování e-shopu. Praktická část obsahuje popis firmy, která je analyzována, a také prostředí, ve kterém se nachází. Dalším bodem práce je analýza internetového obchodu společně s průzkumem nákupního chování zákazníků. V neposlední řadě je v práci specifikována konkurence a postavení firmy v konkurenčním prostředí. Doporučení dalších postupů a zlepšovací návrhy jsou uvedeny v závěru práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17466
Datum: 2011-05-20
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 22278


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
cieślarová_2011_bp.pdfZablokované 1.553Mb PDF
cieślarová_2011_vp.pdf 155.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
cieślarová_2011_op.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet