Psychologie v marketingových komunikacích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Psychologie v marketingových komunikacích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Psychologie v marketingových komunikacích
Autor: El Chaar, Adam
Vedoucí: Holešovský, Karel
Abstrakt: Pro svou bakalářskou práci jsem si vybral téma Psychologie v marketingových ko-munikacích. Třetím rokem studuji marketingové a sociální komunikace a mezi mé koníčky patří právě psychologie. Myslím, že marketing a psychologie jsou obory velmi propojené a zvláště marketingové komunikace potřebují ke svému úspěšnému fungování poznatky z psychologie. Proto mě zaujala možnost zkoumat mechanismy, kterými firmy a organizace působí na širokou veřejnost, jiné organizace či své cílové skupiny, jakých využívají prostředků a jak jsou tyto prostředky efektivní. Ze všech druhů marketingových komunikací jsem se zaměřil hlavně na reklamu, protože jsme jí v dnešní době nejvíce obklopeni, je to fenomén hodný pozornosti. Čerpal jsem z uvedené literatury a snažil se nalézt souvislosti mezi jednotlivými prostředky apelování na spotřebitele, jak se tyto prostředky mohou doplňovat. Velkou pozornost jsem věnoval barvám.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1747
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 2620


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
el chaar_2006_bp.pdf 819.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
el chaar_2006_vp.doc 76.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
el chaar_2006_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet