Projekt marketingové komunikace konkrétní kampaně neziskové organizace Fairtrade

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace konkrétní kampaně neziskové organizace Fairtrade

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace konkrétní kampaně neziskové organizace Fairtrade
Autor: Appeltová, Monika
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je pomocí vybraných nástrojů marketingové komunikace zvýšit efektivitu propagace kampaně Ušili to na nás! Teoretická část je formou literární rešerše zaměřena na nástroje marketingové komunikace s přihlédnutím k problematice neziskových organizací. Dále pak na Fairtrade a etiku jako hlavní dva pilíře kampaně. Praktická část analyzuje kampaň Ušili to na nás. Na základě teoretických poznatků a výsledků praktické části jsou navrženy marketingové nástroje pro novou marketingovou komunikaci. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17520
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 20740


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
appeltová_2011_dp.pdfZablokované 1.803Mb PDF
appeltová_2011_vp.zip 26.36Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
appeltová_2011_op.doc 72.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet