Projekt zlepšení marketingové komunikace firmy GeneProof, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace firmy GeneProof, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení marketingové komunikace firmy GeneProof, a.s.
Autor: Kuhajdová, Dominika
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je navrhnúť projekt zlepšenia marketingovej ko-munikácie firmy GeneProof, a.s. V teoretickej časti sú spracované poznatky týkajúce sa marketingovej komunikácie, ako aj špecifiká marketingu v zdravotníctve a problematika marketingového výskumu. Analytická časť v stručnosti predstavuje spoločnosť GeneProof a vysvetľuje pojem mole-kulárna in vitro diagnostika. Hlavnou náplňou analytickej časti je SWOT a Porterova ana-lýza a marketingový výskum (kvantitatívny a kvalitatívny). Na základe výsledkov analýz je navrhnutý projekt zlepšenia marketingovej komunikácie spoločnosti GeneProof - Projekt vzdelávacieho portálu v oblasti zdravotníctva so zameraním na diagnostiku. V závere je projekt podrobený časovej, nákladovej a rizikovej analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17619
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 21077


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kuhajdová_2011_dp.pdfZablokované 1.878Mb PDF
kuhajdová_2011_vp.doc 72Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kuhajdová_2011_op.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet