Analýza marketingového mixu služeb Restaurace a hotelu Koníček

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu služeb Restaurace a hotelu Koníček

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu služeb Restaurace a hotelu Koníček
Autor: Vaculíková, Ingrid
Vedoucí: Taraba, Pavel
Abstrakt: Bakalářská práce na téma Analýza marketingového mixu služeb se skládá ze dvou částí. První, teoretická část, je zaměřena na vývoj marketingu a podrobný popis jednotlivých prv-ků marketingového mixu služeb. Druhá část se zaměřuje na analyzování marketingového mixu služeb ve společnosti, následné vyhodnocení na základě názorů zákazníků a návrhy na zefektivnění marketingových nástrojů Restaurace a hotelu Koníček.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17906
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 19820


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vaculíková_2011_bp.pdf 1.654Mb PDF Zobrazit/otevřít
vaculíková_2011_vp.pdf 94.36Kb PDF Zobrazit/otevřít
vaculíková_2011_op.pdf 118.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet