Analýza marketingových komunikací ve firmě MODETA STYLE, s.r.o., Jihlava

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingových komunikací ve firmě MODETA STYLE, s.r.o., Jihlava

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingových komunikací ve firmě MODETA STYLE, s.r.o., Jihlava
Autor: Pospíšil, Jan
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato bakalářská práce analyzuje stav marketingových komunikací ve firmě MODETA STYLE, s.r.o. Jihlava. V první části určuje teoretická východiska nezbytná k pochopení systému marketingových komunikací a stavu českého textilního trhu. Ve druhé části je dle definovaných východisek provedena analýza současného komunikačního mixu ve firmě. Závěrečná část práce pak předkládá základní postupy vedoucí ke zlepšení situace v oblasti marketingových komunikací a to s přihlédnutím k ekonomické situaci firmy a stavu českého textilní trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1792
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2036
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2638


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pospíšil_2006_bp.pdfZablokované 1.723Mb PDF Zobrazit/otevřít
pospíšil_2006_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pospíšil_2006_op.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet