Analýza e-marketingové komunikace internetového projektu TV Link

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza e-marketingové komunikace internetového projektu TV Link

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza e-marketingové komunikace internetového projektu TV Link
Autor: Jarošová, Barbora
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je navrhnout efektivní e-marketingovou komunikaci internetového projektu TV Link. Práce je rozčleněna na teoretickou a analytickou část. Teoretická část bakalářské práce se zabývá úvodem do problematiky Internetu, jakožto moderního marketingového nástroje, jeho vztahem s marketingem a v neposlední řadě také e-marketingovou komunikací a komunikačním mixem prostřednictvím Internetu. Analytická část je věnována využití e-marketingové komunikace v projektu TV Link. Na základě analýzy jsou doporučeny návrhy na zkvalitnění a zefektivnění e-marketingu a objasněny přínosy navrhovaných změn.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17962
Datum: 2011-05-20
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 22546


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jarošová_2011_bp.pdfZablokované 2.326Mb PDF
jarošová_2011_vp.doc 72Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jarošová_2011_op.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet