Projekt zlepšení managementu fyzické distribuce ve firmě MITAS a.s. Agro Otrokovice pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení managementu fyzické distribuce ve firmě MITAS a.s. Agro Otrokovice pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bobák, Roman
dc.contributor.author Martinů, Monika
dc.date.accessioned 2010-07-13T23:40:49Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:07Z
dc.date.issued 2006-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1797
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá oblastí fyzické distribuce ve firmě a jejími zlepšeními. Je zaměřena na oblasti zákaznického servisu, řízení stavu zásob a vyřizování objednávek. V projektové části byly pomocí analýzy identifikovány hlavní oblasti pro zlepšení fyzické distribuce firmy a navrženo jejich řešení. cs
dc.format 83 s., 9 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 884509 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2008
dc.subject management fyzické distribuce cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject využití IS v logistice cs
dc.subject management of physical distribution en
dc.subject benchmarking en
dc.subject usage of IS in logistics en
dc.title Projekt zlepšení managementu fyzické distribuce ve firmě MITAS a.s. Agro Otrokovice pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku cs
dc.title.alternative Project for improvement of physical distribution in company MITAS a.s. Agro Otrokovice for an increase of a company's competitive advantage en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Machura, Tomáš
dc.date.accepted 2006-06-06
dc.description.abstract-translated This diploma project is concerned with topics such as physical distribution in the company and its improvement. It targeted the areas of customer service, managing of stock level and handling of orders. In the project part, using an analysis, main areas for improvement were identified and suggested the solutions. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3771
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
martinů_2006_dp.pdfBlocked 863.7Kb PDF View/Open
martinů_2006_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
martinů_2006_op.doc 896Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account